October 14, 2014

De første dele til det nye køkkenet er ankommet



Mit køkkenprojekt skrider stille og roligt fremad. Der er nu 11 dage til, at mit gamle køkken forsvinder for evigt !!! De første dele til det nye køkken er faktisk allerede ankommet i en papkasse, nemlig de Anne Black porcelænsgreb som jeg har valgt i stedet for standardløsningerne fra køkkenleverandøren.

Jeg har endda bestilt 2 extra greb baseret på anbefalingerne fra "mødrene" blandt familie og venner. for man ved jo aldrig om grebene kan skaffes igen, hvis de går i stykker ud i fremtiden. Så ja, jeg har lyttet til jer "mødre" :-)

Elektrikeren var ligeledes forbi i aften for at besigtige køkkenet, modtage en tegning over det kommende køkken og snak om behov for flere stikkontakter til lys i vægskabene. Den gode nyhed er, at der ikke er behov for at lave ændringer i husets eltavle.


No comments:

Post a Comment

Your comment is my reward :-)
You are more than welcome to write your comment in either English or Danish.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...