March 18, 2016

Tefal Snack Collection - køkken udstyr 27


Jeg blev i februar kontaktet, hvorvidt jeg kunne tænke mig at modtage Tefal Snack Collection med tre forskellige indsatser. Indsatserne til Club Sandwich og belgiske vafler var standard, mens jeg kunne vælge imellem indsaster til henholdvis bricelets, hjertevafler og tynde vafler. Jeg valgte indsatsen til tynde vafler, idet jeg forestiller mig, at disse tynde vafler både kan rulle og bygges op til en dessert/kage i flere lag.

Som "betaling" for dette udstyr skal jeg lave minimum 3 vaffelopskrifter, som alle inkluderer en eller flere af følgende ingredienser: citron, kanel, æble, spidskommen og græsk yoghurt.

Vaffeldagen d. 25. marts kommer oprindeligt fra Sverige, hvor dagens navn (Vårfrudagen) kunne minde lidt om vaffeldagen (måske ved hurtig eller uklar udtale). Vårfrudagen fejres d. 25. marts, som er 9 måneder før jul. Der er ingen forbindelse imellem vafler og vårfruedag. 

Så hold øje med min blog i den kommende tid, hvor jeg vil afprøve og dele diverse opskrifter med vafler med jer både i salt og sød version.

No comments:

Post a Comment

Your comment is my reward :-)
You are more than welcome to write your comment in either English or Danish.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...